Contact
Telefonische bereikbaarheid
Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur. Wij streven ernaar u telefonisch binnen 5 minuten te woord te staan. Uitsluitend de gebruikelijke telefoonkosten van uw eigen abonnement zijn van toepassing. Buiten kantoortijden kunt u in geval van nood contact opnemen met SOS International op het telefoonnummer +31 (0)20-6515151. Indien er geen sprake is van nood, dan kunt u uw boodschap achterlaten op ons antwoordapparaat.
Wij verwerken persoonsgegevens. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacy pagina.
OBM Assuradeuren B.V.
Emmastraat 2
1814 DR Alkmaar
Postbus 1111
1810 KC Alkmaar
Telefoon: 072 – 527 2620
E-mail: info@obmassuradeuren.nl
KvK nummer: 56941196
AFM nummer: 12007843
Kifid nummer: 300.004751
Reactietermijnen
We hanteren de volgende eerste reactietermijnen:
1. Uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen worden binnen maximaal 10 werkdagen beantwoord.
2. Voor een nieuwe verzekeringsaanvraag ontvangt u binnen maximaal 10 werkdagen een bevestiging of deze wordt geaccepteerd.
3. Na uw opdracht passen wij uw lopende verzekering binnen maximaal 10 werkdagen aan (waaronder ook uw verzoek tot beëindiging).
4. Na wijziging of aanpassing versturen wij uw nieuwe polisaanhangsel binnen maximaal 10 werkdagen (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
5. Uw schadeclaim wordt binnen maximaal 10 werkdagen beoordeeld, waarbij de ontvangstbevestiging en benodigde informatie voor het schadedossier deel uitmaken van deze termijn.
6. Zodra alle informatie voor de definitieve beoordeling van uw schadeclaim beschikbaar is, vindt uitbetaling van een mogelijke schade-uitkering plaats binnen maximaal 5 werkdagen.
7. Wij starten de behandeling van uw klacht binnen maximaal 5 werkdagen, waarna u een bevestiging van ons ontvangt.